Hyppää sisältöön

Vuorovaikutteinen 101 kaikkien puolesta -teos Veturitallilla Taiteiden Yänä 31.8.2023

101 kaikkien puolesta, kuva Jarno Lindholm

Osana Veturitallin Taiteiden Yätä taidemuseolla järjestetään ihmisyys-aiheista ohjelmaa klo 19–20:30. Tilaisuus rakentuu taiteilijaduo Tellervo Kalleisen ja Oliver Kochta-Kalleisen vuorovaikutteisen 101 kaikkien puolesta -teoksen ympärille. Yritysvalmentaja Juho Nenonen, viljelijä Esa Rannikko sekä eläinlääkäri Jerina Wallius on kutsuttu tutustumaan teokseen ja esittelemään sitä valitsemastaan näkökulmasta Veturitallilla Taiteiden Yänä. Tilaisuutta juontaa taiteilija Tellervo Kalleinen.

Mahdollisuuksia erilaisiin tulokulmiin riittääkin, sillä teoksessa 100 suomen väestön edustajaa puhuu henkilökohtaisesta suhteestaan kymmeniin mielipiteitä jakaviin aiheisiin. Teos sisältää yhteensä noin 1900 videoklippiä ja 65 tuntia haastattelumateriaalia. Mitä kutsumamme salolaiset vaikuttajat poimivat tästä paljoudesta?

Ihmisyys-ilta ja muu Taiteiden Yän ohjelmisto kuuluu pääsylipun hintaan. Veturitallin ovet ovat 31.8. auki klo 10-21 ja pääsyliput -50% koko päivän ajan eli 3,5/5 € (norm. 7/10 €) tai Museokortti. Alle 18-v. maksutta.

Tervetuloa mukaan kuulolle!