Talvilomalla askarrellaan!

Salon taidemuseo Veturitallissa järjestetään 20. ja 21.2. klo 11–14 nonstoppina työpaja, jossa askarrellaan rakennuksia kierrätyskartonkipakkauksista. Työpaja linkittyy Veturitallin tämän hetkisiin Chen Jiagangin ja Nuutti Koskisen näyttelyihin, jotka molemmat käsittelevät ihmisen suhdetta luontoon ja ympäristöön.

Rakennusten pohjana käytetään erilaisia kartonkipakkauksia ja näitä koristellaan värikkäillä papereilla, huovilla, värittäen sekä muilla koristeilla – omaa mielikuvitusta rohkeasti käyttäen!

Työpajaan voi piipahtaa oman aikataulun mukaan klo 11–14 välillä, etukäteen ei tarvitse ilmoittautua ja osallistuminen sisältyy museon pääsylipun hintaan. Työpaja sopii kaikenikäisille, erityisesti lapsille. Ohjaajana kuvataiteilija Suvi Toivoniemi.